آموزش طراحی

  • ۰
  • ۰

در قرن بیست و یکم و با گسترش قلمرو تکنولوژی و مواجه شدن با عصر بازاریابی دیجیتالی تنها با داشتن مزیت رقابتی منحصر به فرد که ناشی از اخذ آموزش صحیح در حوزه طراحی است، می توان در بازر فروش جایگاه خاصی پیدا کرد.

بازار محلی است برای تبادل کالا و خدمات بین مشتریان و عرضه کنندگان. با این تعریف تعداد عرضه کنندگان مجهول اصلی می باشد. آنان که همان تولید کنندگان می باشند، یا به صورت انحصاری و یا رقابتی در بازار فعالیت می نمایند. در آموزش های مختلف بازار رقابتی را از نوع استاندارد لحاظ می نمایند. در این بازار با تعدد برندها جهت ارائه محصول مواجه هستیم.

مشتری با مواجه شدن با تعداد زیاد عرضه کننده حق انتخاب پیدا خواهد نمود و توجهش بر مزیتهای رقابتی برندهای مختلف خواهد شد. این مزیتها شامل مواردی همچون کیفیت، نوع ارائه، خدمات پس از فروش، قیمت و غیره می باشند. قطعاً میزان انطباق پذیری مشتری با محصول نیز یکی از این مزیت هاست که توسط طراحی بهینه و استاندارد تعریف می گردد.

با نگاهی کاربردی به آموزش می توان این مزیت رقابتی که تاثیر بسیار مثبتی روی انتخاب مشتری دارد را تقویت بخشید. با بهره مندی از توانمندیهای بالا در این حوزه میتوان عواملی چون زیبایی بصری، رنگ و جنس مناسب، بسته بندی و کاربرد صحیح محصول را به بهترین نحو انجام داد.

  • ۹۸/۱۲/۲۶
  • سیدرضا میرمحمدصادقی

آموزش

بازار

بهره وری

تولیدکنندگان

رقابت

طراحی

مزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی