آموزش طراحی

  • ۰
  • ۰

ایده ها تفکرات ذهنی هستند که در یک زمان مشخص و طی برداشت خاص ذهنی فرد ایده دهنده از محیط اطراف خود در وجود او ایجاد می گردد.

ایده ها فقط در ذهن هستند. حال باید آن را به مخاطب خود انتقال دهیم. چگونه میتوان این کار را انجام داد؟

روشهای مختلفی برای بیان ایده هست که ساده ترین و پر استفاده ترین آن روش زبانی است. ما در طول روز ایده ها و افکار ذهنی خود را مدام از طریق بیان و حرف زدن به مخاطبان خود شرح می دهیم. این افکار و ایده ها اقلب قابل شرح دادن هستند. حال اگر به طور مثال قرار باشد شکل طراحی یک ساختمان یا یک خودرو را شرح دهیم چگونه خواهیم توانست؟

مشخص است که به سختی میتوان به طرف مقابل بفهمانیم که یک ساختمان چگونه است، اتاقها کجا هستند، سالنهای پذیرایی و نشیمن چگونه از هم تفکیک می شوند، نور پردازی عمومی ساختمان چگونه است و یا متریالهای استفاده شده چه رنگ و چه جنسی هستند. شاید باید ساعتها توضیح دهیم و به سختی با حرکات دست ابعاد موجود را برای مخاطبان شرح دهیم. اینجاست که آموزش می تواند به کمک ما بیاید. حال این روش ارائه به صورت دستی باشد، ساخت ماکت باشد و یا به صورت نرم افزاری.

طراحی از خطوط ذهنی و اسکیسهای دستی ساده شروع می شوند و به نرم افزارهای حرفه ای با جزئیات دقیق و رندرهای قوی و باکیفیت خاتمه می یابد. تمام این روشها با تربیت نیروی انسانی متخصص می توانند به تفهیم تفکرات و ایده ها بین افراد کمک نمایند.

  • ۹۸/۱۲/۲۳
  • سیدرضا میرمحمدصادقی

آموزش

ایده

توانایی

طراحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی