آموزش طراحی

  • ۰
  • ۰

هرچه از اهمیت آموزش برای پیشرفت یک کشور بگوئیم کم است. مهمترین نوع آن مخصوصا در بخش طراحی از سنین کم و در زمانی است که شخصیت انسان هنوز به طور کامل شکل نگرفته است.

بر کسی پوشیده نیست که کودکان نقش بسیار مهمی در شکل گیری آینده یک کشور دارند. توجه بیشتر به آنان یک نوع سرمایه گذاری پر بازده است. دوران کودکی طی حمایت خانواده ها با فرهنگها و سطوح مختلف شکل می گیرد.

زمانی که کودکان با تفاوتهای زیاد وارد فضای استانداد شده مدارس می شوند، می توان آنها را طبق یک اصل تربیت کرد و در پایان آموزش آنان به افکاری با ضریب تغییر پایینی دست پیدا خواهند کرد. در این میان استعداد یابی نقش بسیار مهمی دارد. نقشی که می تواند در صورت صحیح انجام شدن، آینده دانش آموز را تغییر دهد.

با نگاه ویژه به استعداد کودکان در زمان حضور آنها در مهد کودکها می توان توانایی آنها در خلاقیت و ایجاد طرح را متوجه شد و در ادامه با تربیت صحیح روشهای ارائه ایده ازجمله طراحی دستی میتوان افراد قدرتمند به مدارس انتقال داد. در ادامه با هوشمندی بالای معلمان است که میتوان آینده کودکان را تضمین نمود.

بر کسی پوشیده نیست که نظام آموزشی جاری کشور دارای ضعف و ناتوانی فراوان می باشد و اصلاح هر چه سریعتر آن به نفع آینده سازان کشور خواهد بود. همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کشور خود را آباد نمائیم.

  • ۹۸/۱۲/۲۰
  • سیدرضا میرمحمدصادقی

آموزش

استعدادیابی

طراحی

مدارس

نوجوانان

کودکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی